SÖNDAG 15/8

                          Hej........

      Ja tiden den bara flyger i väg.........
      I torsdags var jag på USÖ för jag
      har fått ett skov av min "skit" sjuk-
      dom, så nu är det medicinering på
      hög nivå, jag fick även en medicin
      som jag får sådan himla huvud-
      värk utav, så nu har jag faktiskt
      tagit Ipren tre mornar i sträck, jag
      som inte gillar värktabletter, men
      nu får det vara bra, för det är inte
      bra att äta värktabletter när man
      har Ulcerös Kolit........I går var jag
      och hämtade Wilma för hon ska
      ligga kvar för vi ska besöka Sanna-
      badet i dag.......Lars har tagit en
      sväng till Karlstad.....................

      Här kommer lite lite bilder från i går
      då vi åt kräftor och badade i tunnan
      och det var en trött liten sondotter
      som slocknade redan klockan 22 och
      har sovit hela natten på en luftmadrass
      i kuvösen alldeles själv.....................

















                Jo det smögs visst in en bild på en
                liten groda som Lars fotade när
                han klippte gräset........de hoppade
                hejvilt när han kom med klipparen....

                Ha en bra Söndag.................A.........

Kommentarer
Postat av: wilma

2010-08-15 @ 19:15:35
Postat av: ANITA

Ha ha .......du Wilma att kommentera betyder att man skriver ner några ord.......tex vilket sött barnbarn du har.......Kram Farmor......

2010-08-15 @ 20:06:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej vännen=)

Vad tråkigt med din "skit" sjukdom.Det är väl faen att man inte kan få vara frisk.

Vad mysigt Wilma har hos er....Det är allt bra härligt för henne att komma till er och bli ompysslad en stund.

Kram Madde

2010-08-16 @ 09:25:17
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Madde......Ja det är inget roligt att vara sjuk,

man känner sig inte frisk på något vis.......Ja det blev ett hektiskt dygn när Wilma är här, jag hinner varken bädda eller diska, men vad gör väl det, huvudsaken är att hon tycker det är roligt, och det tror jag hon har haft...........Kram Anita.......

2010-08-16 @ 10:14:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0