Namsdag.......

Hej........

I dag har jag namsdag......det är nämligen Anita
i dag.......jag ska åka förbi macken och köpa mig
några triss lotter......innan jag åker upp till VC
Jag har även ett annat namn som jag har skämts
över i alla år, men nu börjar det bli modernt igen,
det blir ju så med gamla namn de kommer igen,
.........Jo jag heter nämligen Märta................



..................Jag är en överlevare...........................

Kom till VC klockan 1200 satt och väntade till 1210 då tänkte jag
nu skiter jag i det här och går hem...men då kom en annan sjuk-
gymnast och jag frågade om Josefin...då hade hon en annan
patient...hon hade nämligen glömt bort mig..............
Men då körde vi igång.... väl uppe på Heron skulle jag trampa
10 min med 3 olika belastningar, min puls skulle gå upp till
max 144 slag, vad händer sedan sa jag dör jag då..............
nej sa hon då tjuter det och du får sluta.......Jag körde igång
och det gick faktiskt bra, min puls va upp i max 137 mot slutet
Hon tyckte jag var duktig.....nu kan det bara bli bättre sa hon
(vad sjutton menade hon med det)..................................

Innan jag åkte upp till VC var jag och köpte triss lotter och
vann 125 kronor, eller 5 nya lotter jag tar alltid nya lotter

Nej nu blev jag hungrig får nog öppna frysen den här gången
och titta om det finns något gott där..........................

Ha det bra...........
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis på namnsdagen vännen<3

Kul att du vann på trisslotterna..

Klart du tar 5 nya,där kanske storvinsten finns.

Ha nu en skön Anitadag.

Kraam Madde

2009-09-09 @ 15:00:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack Madde....ja hoppas jag tar en storvinst...

då ställer jag till fest.......

kram Anita.....

2009-09-09 @ 15:06:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0