Torsdag 29/10

                                          Hej på er

 Nu har jag vaknat...och är lite lomhörd...haha....Jag håller
på att bli förkyld och då börjar det med mina jäkla öron....
känns ungefär som att vandra omkring i en bubbla...........
folk pratar med mig och jag måste koncentrera mig för att höra
vad dom säger usch och fy tråkigt...men jag ska inte klaga
när det inte är värre........Jaha ja så är det ju snart helg igen

Ja så här tycker jag om halloween....skit alltså.....men visst jag är en
gammaldags kärring som bara gnäller och tycker att köpmännen gör
sig en rejäl hacka till denna helg.....samtidigt har ju folk jäkligt roligt
med pumpor och utklädning till häxor och spöken.........och alla rara
barn som går runt och får godis, och får de inte godis ja då blir det bus,
och det kan innebära att det kastas ägg på fönsterrutor och bilar.......
men jag ska köpa hem mycket godis för jag har ju den nackdelen att
bo mitt inne i samhället, och hit kommer det mycket ungar och vill ha
bus eller godis..........När vi var sommarstugan kom de hit och ringde
på och när vi inte öppnade blev det äggkastning.....men då vart jag
förbannad....lite hyfs tycker jag att ungarna ska ha.....sedan dess tycker
jag inte om detta "nya" påfund....Själv tänker jag sitta nedsjunken i goa
fotöljen med ett glas rött och njuta................

Ha en bra e.m
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

AA MEN GUD VAD KUL :D det är ju jätte bra :)

2009-10-29 @ 16:33:08
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja........//Kram Anita.....

2009-10-29 @ 17:00:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag förstår dig verkligen.....

Men jag bor i Hulvik och här finns det inte många barn....och dom som finns ska jag skrämma skiten ur......Nejdå jag är ju en snäll person som älskar barn.Jag har också massor av godis.

Kram Madde

2009-10-29 @ 17:22:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha du är skön du Madde....vem vet kanske kommer det en stor NattHäxa och knackar på...Kram Anita...

2009-10-29 @ 17:37:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är nog oxå en gammaldags kärring.Visst det är väl kul med hallowen men jag firar den inte,tycker att denna helg är vigd till våra avlidna,lugn,ro och en fridens helg.Just den här helgen tänker jag extra på dom som är borta och på söndag ska jag till kyrkan för att delta och minnas.Barnen tycker om denna helg med bus el godis men nej,jag gillar det inte.

2009-10-29 @ 23:09:15
Postat av: Anita

Det här kommer ju från USA som det mesta gör...och där firar de ju inte Allhelgona helgen som vi gör denna helg.....det är ju synd att det sammanfaller...för de yngre tycker ju det är roligt..

Anita......

2009-10-30 @ 00:45:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0