FLYTT



                          Hej...........                 

Nu är det dags för nästa flytt....Det är Erik och Jessica
som ska flytta till den stora staden Örebro..........
Magnus flyttade ju den 1 Juli.....men de flyttar till
samma gata, Erik till nr 8 och Magnus till nr 12 så
jag får vara nöjd med att de inte bor i varsin ände av stan...........

Så ikväll ska Lars hjälpa Erik att skruva isär sängen och
lite sådant där....och då tänker jag lägga mig i bubbel-
badet, och jag tänker ligga länge.......om nu Ludde till-
låter det............

Ha en bra kväll......
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt med bubbelbad.....

Det skulle jag vilja ha,vi har bara dusch.

Ludde kommer nog inte vilja att du ska vara i badet.

Men han får vänja sig.....

Ha en mysig kväll vännen=)

Kraam Madde

2009-10-13 @ 17:21:21
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ludde får nog vänja sig vid att vi gör saker som han kanske inte gillar alla gånger, synd att du bara har dusch...men du har ju ån också man kan inte få allt...... Ha en bra kväll du också....

Kram Anita.

2009-10-13 @ 18:08:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0