BESÖK

Hej........

Nu är det äntligen Måndag kväll....
Jag gillar ju inte måndagar så där
värst mycket.......Erik och Jessica
har varit hemma en sväng, de ska
nog kolla så att vi sköter Ludde
ordentligt........

Han är så himla goooo, han var själv en stund i dag när jag åkte till
affären och det gick bra.....Daniel var här när jag var på gymnastiken
och i morgon ska jag på möte på jobbet i två timmar då kommer Erik
hem och är hos honom..........Just nu ligger Lars på köksgolvet och leker
men han har handskar på sig, för Luddes tänder är sylvassa, men Ludde
är en interligent liten vovve han biter honom i armarna i stället..........Nej
nu är det diskbaljan som gäller jag har nämligen gjort kycklingsoppa som
Erik och Jessica var här och provsmakade, Jessica tyckte den var god så
hon skulle ha den i matlådan till jobbet i morgon...................

Här biter han på Erik's fingrar....det kliar väl i de små valptänderna
Just nu är han uppe i helvarav och är jättepigg....men då sover han
säkert gott i natt igen......

Nu får ni ha en bra natt....
Kram Anita.....................


Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten goding är er nya familjemedlem.Önskar dig en skön kväll

2009-10-05 @ 22:31:45
Postat av: Anita

Ja han är så goooo. Han är lite lik matte, kvälls-pigg....Ha själv en skön kväll....//Anita och Ludde

2009-10-05 @ 22:38:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0