Tisdag kväll

Hej på er alla vänner...

Nu är det redan kväll, det är inte klokt vad
tiden går fort, nu är det snart dags att börja
jobba igen....och det är ju egentligen inget
gnäll, jag gillar att ha ett jobb att gå till.....
man känner sig uppskattad och det blir jag
glad utav........

I dag har jag haft besök av min syster Gudrun
" Gulle" hon skulle upp och ta en influensa spruta
men det var kö  ända ner på Vallgatan
med folk, så då åkte hon hem till mej först för klockan
var bara halv 2.......halv 3 åkte hon tillbaka och då var
vaccinet redan slut....de hade haft 30 doser till vuxna..
jag tycker att informationen är under all kritik det finns
ju folk som tar ledigt från jobbet för att köa för en spruta
och sedan har de bara 30 doser....det skulle de kunna säga
på telefonsvararen tycker jag..........

Jag har stekt köttbullar i dag för Magnus skulle komma
hem och han har blivit så mager så nu har jag gjort lite
extra matlådor åt honom, så jag kan göda upp honom
lite......skickade även med två matlådor till Erik och Jessica
så att de har lite gott att äta......mammas köttbullar det går
hem det....I morgon kommer Erik och Jessica hem till Damm-
gatan.......Jag har även gjort en pepparkaksdeg, så nu ska
det bli hembakade pepparkakor till  1:a advent........Gott.....

Nu får ni ha en bra natt..........
Kram Anita.....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0