GRILLAT

Hej..

Jag överraskade Lars med
att jag gjort potatissallad
och tagit upp karreskivor
Som han skulle grilla,
eftersom jag jobbade i
helgen och vi inte åt något
gott tänkte jag att i kväll
när solen skiner kan han
nog grilla lite,och han blev
glad...................................



oj vad det ser gott ut......



karreskivor...............



potatissallad...................



Oj vad gott det var...........

Samtidigt som vi åt så var
Björn Ranelid hos Kattis
och ibland gillar jag det
han säger ......................

Nu ska jag titta på Malena
och hålla tummarna för
att hon hamnar inom plats
10.................

Ha det bra
Anita.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0