Torsdag 11/6 Morgon

Hej.......

Nu håller vi på att fixa det sista....
Lars har åkt till macken för att
mäta trycken i däcken.............

Jag har inte haft någon "rullenatt"
i natt nej, istället har jag nackspärr
åt höger sida, fan aldrig får man vara
riktigt glad..........Det kanske är res-
febern som gör sig påmind på detta
sätt????............

Nu ska jag försöka äta lite frukost
jag känner att jag nog är lite "stirrig"
men jag blir tokig om det är något som
jag glömmer som vi behöver ha med oss...

Anita.........


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha det så härligt nu då vännen min=)

Bamsekram Madde

2009-06-11 @ 17:23:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Ewa Gustafsson

Hej på er! Ha nu en riktig skön semester, koppla av med bad, god mat, gott vin, och det viktigaste mys med varandra, och ta det lugnt på vägarna. Vi ses i augusti, det står ett "apträd" och väntar på er.

Kram Ewa

2009-06-11 @ 19:29:35
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Madde

Nu jäklar ska jag ta igen mig (eller inte)

Vi får se hur det blir när man kommer ner

till dessa eldiga Italienarna......Ha Ha....

Må gott hemma i gamla fjugesta....Vi hörs

Kramis Anita.....

2009-06-11 @ 21:44:29
Postat av: lekebergsbo.se

Hej Ewa....

Vad roligt att höra ifrån dig....

Jag kommer så gärna i Augusti och

hämtar ett "apträd" Lars kör så himla

bra så händer det något är så tror jag

inte att det är hans fel........men

man ska aldrig säga aldrig.......

Må så gott i Sölvesborg...Vi ses i Augusti.. men kommentera gärna mera.......

Kram Anita.........







2009-06-11 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0