GodMorgon

Hej......

Måndag Morgon ja ja nu börjar
den komma.......den där berömda
resfebern............Vad kommer att
hända blir vi sjuka.....Pajar hus-
bilen.......får vi en massa regn nere
i Italien och kanonväder hemma i
Sverige...........Det är mycket nu.....



Solsken på Dammgatan i dag
nu ska jag lägga i en maskin
tvätt så att vi har med oss
rena kläder på resan............
Det börjar ju närma sig.........

Det är Lars körvecka annars
kunde jag tänkt mig en tripp in
till Mariebergs köpcenter, jag
fick ett presentkort i Mors-
dags present utav pojkarna,
på Lindex, men det äter ju inte
bröd där det ligger...................

Hoppas att solen fortsätter
att skina över Dammgatan
idag.............................

Anita........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0