Regn igen......

Godmorgon..........

Vaknade till ännu en regnig dag



Jag längtar tillbala till Toscana 0ch Provance där det blommade så fint
med stora fält av vallmo och lavendel.............



Men det är minnen nu.... Det är nuet som gäller.......I dag ska jag rulla kött-
bullar och göra sås och koka potatis..........Magnus har tagit sitt gamla rum
i besittning så jag har honom i maten också..........Han har ju annars flyttat
in till stan, men har nu semester.......Han och Erik håller på att städa i garaget
bland deras gamla prylar, det är fiskespö...fiskelådor....våtdräkter......wakeboard
vattenskidor och mopedhjälm........Men det ryker gamla blomkrukor också ser jag




Magnus och några kompisar ska simma Vansbroloppet
på söndag...........Och det undrar jag om han klarar, han
som de senaste 5 åren mest suttit i tv-soffan.............
fast jag ska väl vara optimistisk och tro att han klarar
det..........



Här inne är det som vanligt städning som gäller, det är
det ju alltid.................



Sedan ska det tvättas sommarkläder för nu är det ju höst kläder som gäller

Jag har nog att göra så det räcker.......phu.
Men det blir ju fredagsmys framåt kvällen

Ha det gott i regnvädret
Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anita!

Vill bara önska dig en trevlig helg.

Kram Madde

2009-07-10 @ 16:00:06
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde

Tack snälla du och jag önskar dig detsamma och en

lång lång semester........



Kram Anita......

2009-07-10 @ 16:43:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0