Denna Dag........

Hej på er....

Jag ringde till Mullhyttan för att tala med
Fredric på förmiddagen, men det var Wilma
som svarade att mamma och pappa låg och
sov, men att hon gärna ville komma till mig idag,
och det fick hon ju.......



Jag hade köpt henne en nyckelpiga i Italien som fladdrar när det blåser
och den tyckte hon var fin, jag ångrar att jag inte köpte en till mig själv
för den var rätt fin ..................



Erik och Lars städade boa och de skulle kasta denna sulky men då protesterade
både Wilma och jag, den är ju jättebra att skjutsa dockor i, här får dockan My sig
en åktur......................................



Sedan kom regnet och då kom målarboken fram..............



Hon är så himla duktig på att måla och rita, hon håller sig innanför linjerna
både när hon målar med vattenfärger och tuschpennor..........................



Själv stod jag och stekte lite drygt 1kg köttbullar, och kan ni tänka det blev 4 st
kvar, så  imorgon till frukost kan jag få en köttbulle macka om jag har tur.......



Här är det djup koncentration för Erik har varit och köpt sig en ny telefon



Här är lika full koncentration för Fredric har även han köpt ny telefon.............

Efter att alla 4 pojkarna ätit köttbullar med stor aptit sätter de sig i stora
rummet som senaste veckan varit ett rum fyllt med fiskedrag och d.yl



Alla verkar så väldigt intresserade av några drag, tafsar och d.yl



Det var lådor och fiskegrejer överallt......................................



Och mitt uppe i allt sitter lilla Princessan i svandunshandskar, visst är det rart

Vi badade förresten  i tunnan Wilma och jag men det blev ett snabbt dopp för
det var bara 15 grader..........Sedan stod Wilma en lång stund i varma duschen
innan hon klädde sig.......När hon åkte hem i kväll var hon rätt trött efter dagens
strapatser, och det är faktiskt jag med, men jag ska försöka klämma en eller
två kräftor innan John Blund kommer...............................................

Ha en bra fredagskväll.............................................
Anita..........................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0