Nu är det kväll

Hej på er alla blogg läsare..........

Kvällen har jag tillbringat i sängen
med ont i kroppen(men det har jag
ju alltid), därför får jag dessa cortison-
sprutor hela tiden, och ibland hjälper
dom och ibland inte...men jag  blir så
glad när de hjälper...för man måste ju
tänka på sin pension, tänk att inte ha
några pensionspengar som utbetalas
hur blir det då....det vill jag inte bara
tänka på, men eftersom jag jobbat i
40 år så får jag ju några kronor.......
"Gu bevars" som mamma alltid sa......

Men nu stramas det åt..och det får vi
tacka alla som röstat på´de borgliga
för...............................................

Men nu ska vi tala om lilla Ludde..
Han väger just nu 5,0 kilo.........
och här kommer lite bilder på goe
Ludde......................................



Visst är han go lille gubben....han är så himla go och lydig..................



Man vet ibland inte vad som är fram och bak på honom...................



Kära Hjärtanes vad go han är ......vår stiliga Ludde..............................



Det bästa Mor har det sätter hon på bordet....och nu är ju alla barna
utflugna så då blir det goa Ludde som sätts på bordet.........................

Ja visst blir han bortskämd.....utav alla barna också...faktiskt..............

Ha nu en bra natt...................
Kram Anita................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra skrivet...(är ju råsosse som du vet).

Ja visst är han sööööööt din lilla vovve=)

Kram Madde

2009-12-03 @ 07:21:09
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag blir så förbannad när jag hör alla som är allvarligt sjuka ska ut och jobba...nej nu har det gått för långt.....Kram Anita.....

2009-12-03 @ 10:49:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0