söndag och kålsoppakokning........

 
 
 
                                                         Härliga Söndag....
 
 
                             Jag höll mig vaken till 22 i går kväll....och efter
 
                             små vakna avbrott i natt sov jag till 8 i morse.....
 
                             så nu känner jag mig pigg och alert.........
 
 
 
 
 
                               Som sagt .....Sannamarken på tisdag och
 
                              kålsoppans dag här i väster Närke....så jag
 
                              drog i gång direkt i morse när jag kom upp....
 
                              jag steker alltid kålen med vitpeppar och
 
                              sirap....................................
 
 
 
 
 
                          Sedan får den koka i buljongen efter fläsk-
 
                           benen som jag kokte i går.....jag fick
 
                          lite kål över så det blir nog en kålpudding
 
                          av den.......men nu är det dags för frulle-
 
                          smoothien.......Ha en bra dag...........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0