Onsdag...............

 
 
                                            God Morgon Onsdag.......
 
 
                        Goe jobbar så det blir andra dagen med sallad.....
 
                        tycker det passar bra.. för när han  är hemma ska
 
                        det ätas i tid och otid......men vad trött jag blir på
 
                        det här jäkla vädret ....snö varje morgon när man
 
                        vaknar.....hoppas att det går över i regn så fort
 
                        som möjligt...............
 
 
 
 
 
                     Jag virkar på filten.....den är nog snart klar...
 
                     beror på hur lång jag vill ha den....avskyr
 
                     när filtar är för korta så att fötterna ligger utanför...
 
 
 
 
 
                      Virkar 24 rutor som jag fäster alla trådar på..
 
                      och virkar fast på filten.....det blir två varv
 
                      av 24 rutor på filten............
 
 
 
 
 
                                          Virkar med Nova garn.....tycker att det
 
                                          är ett bra garn att virka med...Panduru
 
                                         hade det garnet förut men de har slutat
 
                                         så nu får jag skicka efter på nätet i stället.....
 
 
 
 
 
                        Nu har jag färdiga rutor så nu ska jag börja
 
                        virka ihop med filten.....men den börjar bli
 
                        tung nu.......nu har det slutat snöa....då får
 
                        jag hoppas att det börjar regna så snön är
 
                        borta när jag ska ta Ludde promenaden.....
 
 
                        Hoppas ni får en bra dag..............
 
 
 
                       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0