Kväll....

 
 
 
                                  God Kväll Goa Vänner............
 
 
                      Ja så här såg himlen ut när vi tog Ludde promenaden
 
                      till Bergavallen.....sedan kom den,,,,,solen.......
 
 
 
 
 
 
                                Goe lagade middag i dag....kyckling-
 
                                gryta med ris...........jag putsade
 
                                fönsterna i stora rummet både in-
 
                               vändigt och utvändigt  under tiden.....
 
                               När Goe var hos sjukgymnasten för
 
                               sin onda axel....passade jag på att
 
                               putsa fönsterna i takkupan både in
 
                               utvändigt och emellan....pust och
 
                               stön.....det var som ett riktigt tränings-
 
                               pass......
 
 
 
 
 
 
                              Jag hade mjölk över så jag stekte pann-
 
                              kakor och gjorde creps..........
 
 
 
 
 
                              Champinjon stuvning med bacon hade
 
                              jag i.......det fick bli vår kvällsmat........
 
                              
                             Nu ska jag ringa till Magnus och sedan
 
                             titta på Farmen........
 
                            Ha en bra kväll.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0