Då var det eftermiddag då.........

 
 
                               Jag lyssnade på Anna och Mias podd när
 
                               jag var ute och tog Ludde promenaden
 
                               och det var tur att jag delvis gick i skogen
 
                               för Herre min Je vad jag skrattade.. ibland
 
                               fick jag ställa mig med benen i kors annars
 
                               hade jag kissat på mig..............
 
 
 
 
 
                               Dagens middag blev gnocchi med kyckling....
 
                               bacon.....vitlök....blomkål....broccoli......kokos-
 
                               mjölk...lök och kryddas med röd curry.........
 
                               den blev jättegod .......................
 
 
 
 
 
                              Så här går Erik klädd nu......han fick en
 
                               blåsa mellan tårna som började vara
 
                               och vi la på alsol omslag med han fick
 
                               ett par nya blåsor .....så han fick komma
 
                               till D-sköterskan in i stan......och hon
 
                               gick och hämtade doktorn och han skrev
 
                               ut heracillin i 10 dagar......och omläggning
 
                               varannandag .......i fredags när det skulle
 
                               läggas om var det en "äldre" sköterska
 
                               som la om helt åt skogen......så nu har han
 
                               även fått  svamp bara för att det var fel
 
                               omlagt.........i dag har han varit uppe på
 
                               VC här och visat upp foten för doktorn
 
                               och det såg bättre ut ....men han ska upp
 
                                och lägga om på torsdag igen......jag
 
                                hoppas verkligen att det läker....för det
 
                                blir inget bra att åka ner till värmen med
 
                                en infektion..........
 
 
                                 Ha en bra eftermiddag..............
 
 
 
               
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0