måndag.....

 
                 Jag tog en rask promenad innan klockan
 
                  åtta i morse.....jag hade tid för provtagning
 
                  på vårdcentralen.....sedan ringer Ulrika mig
 
                  i eftermiddag och talar om resultatet..........
 
 
 
 
                          Hungrig som en gnu var jag när jag
 
                          kom hem så det blev en tallrik med
 
                          isbergssallad i botten och ett stekt
 
                          ägg med två gulor....sedan stekte
 
                          en tärnad tomat ...pressad vitlök och
 
                          några heta feferoni.....och det passade
 
                          till salladen......
 
 
 
 
 
              Så är det väl dags för lite träning
 
              igen........i går körde jag 3 gånger
 
             och det ska jag försöka greja i dag
 
             också.......sedan en Ludde promenad
 
             och lite matlagning på det......det är
 
             mycket nu..........
 
 
 
 
                       Goe har ju nått sin målvikt så han
 
                        unnade sig lite glass som han rev
 
                       lite mörk choklad över....nu blir det
 
                       träning........hej hej.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0