Ella dag...........

 
                        Torsdag Kväll.............
 
       Ella kom i morse och ska stanna ett på dagar,
       hon ville låna min nya kamera och ta ett kort,
       och hon fick godkänt .....första kortet blev bra
       tycker jag där jag sitter i lekrummet lagom
       suddig............
 
 
 
               Jag har fyra broderade stolsdynor.......
                stolarna är slängde så nu tänkte jag
                göra om dessa till kuddar i stället......
 
 
 
                 Farfar kom hem från jobbet ....vilken
                 lycka....se på blicken hon ger honom
                 han är en klar favorit....här ritas det.....
 
 
 
                Sedan var det dags för lite lek med
                duplo....och hon var jätteduktig att
                bygga och på slutet skulle järnvägs-
                vagnarna upp överst..................
 
 
 
               Ja vilken lycka.....hon klarade det.....
               sedan kom Ludde och raserade allt-
               sammans..........
 
 
 
             Jag gjorde mig en cockatail på sill, ägg
             youghurt, dill och lite majonnäs som jag
             åt upp nu när Ella hade somnat vid 20.30...
 
 
 
              Vi tog en Ludde promenad till Berga-
              vallen på middagen..................
 
 
 
              När vi kom hem var Erik hemma och tog
              sig en kopp kaffe.....och den som tog
              kortet var Ella.......en riktig mäster foto-
              graf...............
 
             Nu är det dags att krypa i säng...........
             reveljen kan gå tidigt i morgon bitti.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0