Tisdag......

 
 
                  God Förmiddag denna gråa Tisdag...
 
              Önskelistan som jag har fått är snart klar...
 
              bara någon sak kvar........skönt.........Goe
 
              åkte till jobbet i morse men ringde nu och
 
              flaggade för att han kommer hem för hans
 
             förkylning verkar inte avta...........Besöks-
 
             staplarna på bloggen slog i taket igår......
 
             kan det möjligen bero på att jag berättade
 
             att jag hade en hel massa halvsyskon.....
 
             hehe.......jag ska berätta mera en annan
 
             gång.....men nu blir det frulle.................
 
 
 
 
 
 
 
 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0