Fredag Kväll.............

 
                   Fredag kväll eller snart natt.......
 
                   Jag stekte ett kilo köttbullar för
                   att ha till matlådor ...men så kom
                   Erik hem ...och nu gör jag en stor
                   matlåda sa han och det fick han ju..
                   sedan åt vi några köttbulle mackor..
                   och Ludde bara älskar mina kött-
                   bullar......men jag har sparat några
                   tills i morgon för då kommer Magnus
                   och Ella hem....................................
 
 
 
                 Lars slutade lite tidigare i dag
                 och kom hem med kinamat....
                 så gott............................
 
 
 
                            Finaste hunden ever..............
 
 
 
                           Nu är det sovdags.....så vi är
                           utvilade när goa Ella kommer
                           för då blir det full rulle båda för
                           Farmor och Ludde..........A.........
 
 
                
 
 
 
             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0