Tidig Söndag....

 
            God Morgon denna tidiga
            Söndag.....klockan är 05.00
            och jag sitter vid köksbordet
            och dricker varmt te............
            Gårdagen tillbringade jag den
            mesta tiden i sängen för jag har
            drabbats av feber, hosta och
            halsont....usch och fy..........
 
 
                 Fredags kvällen tillbringade vi inne i
                 stan och jag blev bjuden på en god
                 plankstek........
 
 
               I bland får jag lite ont i gallan......
               och nu hade jag läst någonstans
               att man kunde göra en smoothie
               av råa rödbetor, apelsin, lime +
               skal och grönt te........för att rena
               gallan och levern......så till frukost
               i går morse blev det ett stort glas....
 
 
                          Smakade lite "jordigt" men det
                          kan jag tänka mig dricka kanske
                          en gång i veckan.....vi får se.....
 
 
                  Det här med Alla hjärtans dag är
                  inte något vi firar här hemma direkt..
                  det är ju ett rätt så nytt påfund, men
                  en fin bukett med 20 tulpaner står
                  här på köksbordet och ser Våraktigt
                  ut.....och det duger åt mig..................
 
                  Ja nu är min heta te kopp slut så då
                  blir det nog att krypa ner i sängen igen..
 
 
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Krya på Dej vännen... !!

Kram ❤

2015-02-15 @ 12:29:34
Postat av: Anita

Tack Mariana..

kram <3

2015-02-17 @ 08:59:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0