Bananplättar............

 
            Eftersom jag inte har så där stor matlust
            på morgonen slog jag till och gjorde banan
            plättar till Brunch i dag...................
 
 
 
            För några år sedan tänkte jag ge bort min
            plättlagg......men vilken tur att jag inte gjorde
            det ..............................
 
 
 
                 Jag steker dom i kokosnötsolja.................
 
 
 
               Mosade jordgubbar är det bästa jag vet......
               då får jag en sådan där känsla från barn-
               domen som man kan få ibland............
 
 
 
             I går njöt Ludde av solen på altan....men i dag
             ser vi ingen sol vi kan njuta av.....................
 
 
 
                        Jag får njuta av mina nyinköpta
                        pelargoner i stället..................A.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du har alltid så vackra blommor!!

Kram ❤

2015-04-15 @ 10:08:14
Postat av: Anita

Ja de har nyss kommit från Blomsterlandet....vänta du...de hinner nog vissna.....

Kram <3

2015-04-15 @ 10:57:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0