Sängen

 
           Min säng.......finns det något skönare
           än att få sova i sin goda säng, efter
           någon veckas bortavaro......vår säng
           i husbilen är helt ok...om jag fick sova
           i den själv ....men trängas med en hund
           och en gubbe....ja då blir den helt enkel
           för trång.......men vad sjutton det är ju
           bara semester några veckor varje år så
           då får jag offra mig........I dag blir det
           Kycklinggryta med sommarprimörer
           och doft av timjan.....Gott........A........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Borta bra men hemma bäst, finns det nå´t som heter..
Ha en fortsatt skön semester!
Kram <3

2012-07-26 @ 17:20:15
Postat av: Anita

Ja om man befinner sig på jobbet ja.....då stämmer det nog...Kram....

2012-07-26 @ 22:46:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0