Onsdag 4/7

 
                                               GodMorgon...................
                               Ja då sitter jag här och väntar på solen
                               jag tror att det är lite dimmoln som måste
                               lätta innan den kommer fram riktigt.........
 
                               Under tiden intar jag min frukost som idag
                               bestod av blomkålssoppa med knaperstekt
                               bacon....gott......vill det sig illa så blir det
                               nog en sväng ut i tvättstugan och stryk-
                               tvätten innan soleländet behagar värma
                               mig......men jag hoppas att molnen lättar
                               snart.......himmeln övanför mig är i alla-
                               fall blå....................A.............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0