Rivstart

              
 
                     Ja jobbet började med en jäkla
                     rivstart kan man säga........det
                     var poliser med hundpatruller
                     och effektiv hemvårdspersonal så
                     så allt löste sig på bästa sätt.....
 
                     Ja så då gav vi oss ut till Marieberg
                     det var tre saker som skulle inhandlas
                     haha...folk.....folk ......folk överallt men
                     vi är ju effektiva så det var snart gjort.....
                     värre var det att ta sig ut från parkeringen
                     men hej och hå ni Närkingar, vet ni inte
                     vad blixtlåskörning är.....nej det vet ni de ta
                     mig sjutton inte......så efter att vi hade stått i
                     en kö och ingen släppt fram de som stod
                     först i kön......så drog jag ut ur bilen och
                     började dirigera bilarna, och ni må tro att
                     jag fick många leenden och tummen upp...
                     så var det Goe's tur att köra ut, och jag
                     var ju tvungen att hoppa in och följa med
                     hem, annars hade jag nog stått kvar och
                     dirigerat bilarna ännu...haha......men i mitt
                     nästa liv så ska jag nog bli trafikpolis
                     eller åtminstone trafikvakt.....Trevlig Lördag
                     på er alla.......A...............................
                 

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är så himla rolig. Tack för att jag får ta del av erat liv. Är så glad att vi fått kontakt. God Jul till er o hälsa.

2012-12-22 @ 21:11:45
Postat av: Anita

Hej Eva...Jag skriver och gör saker som jag ibland ångrar....men mest inte...så det är roligt att du läser tokigheterna....God Jul till er också..:)

2012-12-23 @ 13:17:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0