Extra Natt



       Ja då blev det inte som det var tänkt...men hur ofta
       blir det så egentligen........När vi gick och la' oss i går
       kväll sa jag till Goe Gubben...ring inte hem i morgon
       f.m för jag är alldeles slut efter dessa två jobbar-
       nätter så i morgon f.m måste jag få sova igen lite
       tid ??........Klockan sju slår jag upp mina ljusblå och
       är pigg (för en gång skull)...och känner att i dag blir
       det att putsa fönster på övervåningen, och innan kl
       tio har jag putsat alla, innan utan och i mellan........
       då ringer telefonen....det är Kristina från jobbet som
       undrar om jag kan jobba en extra natt i natt....och jag
       var ju pigg och så nöjd över mina nyputsade fönster
       så jag sa ja direkt.....det fanns inte tillstymmelse till
       tanke om hur trött jag varit i går......ja så nu blir det
       nog inte mera gjort i dag utan nu blir det sängen ett
       par timmar i stället......men jag gillar min säng så det
       gör inte ett dugg....Ha det gott...............A...............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snällt av dig att ställa upp när det krisar på jobbet.Hoppas du är ledig i helgen så du får lite fritid med gubben din.Kram AQ

2011-11-10 @ 21:09:09
Postat av: Anita

hej Anette....Jag kände att jag lika gärna kunde jobba en extra natt....jag är ju långledig så då går det att trycka in någon natt då och då....men nu har jag tagit helg....och det enda som står på programmet är middag för pojkarna på söndag....Kram..

2011-11-11 @ 14:35:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0