Lägesrapport



                                Godmorgon........

       Här kommer en lägesrapport om sjukdomsförloppet.....
       Eftersom jag inte gillar att ta värktabletter så undviker
       jag det i möjligaste mån.......och igår kände jag att jag
       kan nog hoppa över en tablett i kväll.......men klockan
       0130 vart vi väckta av att Ludde satte igång att skälla
       och att en nyckel sattes i låset.....jaja det var den "lille"
       som kom hem med kompisen Jimmy.....som behövde
       uppsöka en toalett.....och då har de åkt från Odens-
       backen till Fjugesta med en kille som hade fått sitt kör-
       kort dagen innan, bara för att gå på vår toalett...??....

       Men då hade jag feber så det var bara att kliva upp och
       pilla i sig en Alvedon...och sedan sov jag gott.....vaknade
       vid 0730....och då hade det onda förflyttat sig strax ovan-
       för struphuvudet och jag hade basröst.....ont i bihålorna
       nyser och snorar gör jag fortfarande, ja nu blir det rätt tjatigt
       med denna sjukdom..........På lördag blir det invägning igen
       för nu har kinabatterierna kommit...jag har fuskvägt mig
       lite för jag tänkte att batterier från dessa små kineser så
       blir det nog ett annat utslag på vågen, men det verkar
       vara som våra vanliga batterier....och när jag påtalar det
       för Goe Gubben så upplyser han mig om att batterier som
       jag köper här kommer också från kina.....jag som hade
       hoppas på lite viktnedgång med Kina batterierna blev nu
       jäkligt besviken och undrade då vad vitsen är med att skicka
       efter batterier fån Kina när man kan gå till Konsum och köpa
       samma där...........ibland är det svårt att förstå hur det mot-
       satta könet tänker.......Nej nu ska jag ringa och väcka den "lille"
       så han får tillbaka för i natt......jag tror att han behöver 2 alvedon
       i dag.............A............................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0