Undringar

             Jag har funderat på vad personer
             som jobbar dag, pysslar med hela
             dagarna på jobbet...och nu har jag
             fått svaret från en mig närstående
             person som sitter och har andra
             funderingar på jobbet än jobbet....


            * Kan man heta Bo om man är hemlös.....

            *Är det rakvatten i vattenpasset?
              eller var det där som Saddam badade ?
              irakvattnet alltså..........

            * Om man åker fast för fortkörning
               kan man kalla det gasolycka?.......
               ( det borde hon som jag fått detta
                  från vara insatt i )....

             * I Sverige bor det Svenskar i 
                Danmark bor det Danskar, vad
                bor det i Peru då ? Peruker ?........

             *Finns det telefoner av keramik ?
               eller är det lurendrejeri ?...........

            * Kallar Samekvinnan sin dildo för
               fusklappen ?...............

            * Om ett par älskar ute i naturen
               är de uteliggare då ?.............

            * Lider Kungen av en Kronisk sjukdom ?............

            * Vad får man att dricka om man går
               till kiosken och säger " Mer Fanta Pucko"..........

            * Kan man kalla Fäder som är hemma med barn,
               lagar mat och städar för hushållpapper ?.........

            * Om man tar in en Ren blir den rumsren då ?........

             Ja det var lite undringar från en som sliter på sitt
             jobb dagtid...........A...............

        

         

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ha ha

2010-10-08 @ 12:05:26
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja jag håller med dig.....

2010-10-08 @ 12:14:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0