FREDAG 8/10

                    

                         GODMORGON

                  Det är mycket nu, det känns som
                  om jag springer runt i ett ekorre-
                  hjul, och aldrig blir färdig med något

                  I går kväll var det IKEA och Jula
                  sedan ner på Kastanjen, så när vi
                  kom hem vid 2130 kom Fredric
                  en sväng för han skulle jobba natt,
                  efter det kom en jobbarkompis till
                  Lars.....så vid 2230 satte vi oss och
                  åt en sen middag......och den där
                  disken den fick faktiskt stå kvar så
                  nu ska jag äta frukost sedan diska

                  Klockan 1115 har Ludde tid hos Karin
                  för en rabies spruta, sedan hem och 
                  baka ett korgbröd......för i morgon
                  bär det av till Kristinehamn med hus-
                  bilen............skönt för där finns varken
                  tvättmaskin eller symaskin.............
  
                  Ha det gott..............A..................

                                   

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch nu har jag suttit och tittat på den stackars lilla kaninen som klättrar och hoppar och klättrar om och om igen.....stackars lilla krake.

Ha nu en skön helg vännen min.

Kram Madde

2010-10-08 @ 12:02:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Haha....du tycker synd om kaninen...tänk då på mig som har farit som en skottspole i två veckors tid nu.......Kaninen har nog bara roligt tror jag annars kan han ju stanna..haha....Ha en skön helg du också.....Kram Anita......

2010-10-08 @ 12:13:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha ha ha ha;)

Kraaam=)

2010-10-11 @ 06:31:36
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0