ÄNTLIGEN MÅNDAG



          Äntligen Måndag morgon......och jag är så
          nöjd när jag jobbat en tre nätters för då vet
          jag att det är sex veckor tills nästa långhelg

          Det känns nästan som man kör ett varv runt
          jorden nu om nätterna, vi har många besök
          och åker långa sträckor....vi tillbringar mycket
          tid i bilen nu när vi jobbar, och det är långa
          avstånd mellan brukarna.......nej nu är det
          bäst att komma i säng för idag kommer tornado
          och fixar städningen här hemma och då måste 
          jag ha hunnit "plocka" lite innan..........A......... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ska du plocka lite innan....du är rolig du.

Kram Madde

2010-10-19 @ 15:25:12
Postat av: ANITA

Ja men så är det ju ......eller hur....man måste bara städa innan städerskan kommer....Kram Anita...

2010-10-20 @ 10:49:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0