TORSDAG 25/11



                                    GODMORGON

                Det värsta jag vet är nog att sy..........ändå
                sitter jag väldigt ofta vid denna symaskin...
                i dag är inget undantag....nu ska det sys
                lite nytt till advent....varför.....jag har ju
                saker som jag sydde förra året.....jo men
                nu var jag på IKEA och hittade ett rödrutigt
                tyg som jag tyckte var fint...och då ska det
                handlas och sys nytt naturligtvis.......ja så nu
                sitter jag här och svär över symaskin.....för
                alltid är det något som hänger upp sig........
                och jag kan inte påstå att mitt tålamod är
                långt när det gäller att hantera "döda" ting........




                 Men håll med om att tyget var snyggt....
                 ni hade väl också köpt ett par meter och
                 "slängt" ihop något till advent........eller....

Kommentarer
Postat av: Madde

absolut.....skitsnyggt!

2010-11-25 @ 10:13:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: ANITA

Ja det blir bra det här.....Kram....

2010-11-25 @ 10:22:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0