FREDAG 12/3


Uppe med tuppen i dag.....Jag måste försöka
få lite ordning här hemma, dags att börja
städa lite, och det ska ju gå fortare om man
gör det på morgonen sägs det, jag vet inte
för det är ju inte min tid på dygnet...........

Det har snöat lite i natt, och det behövde
det inte alls ha gjort, tycker att det är bra
som det är nu..............

I dag ska jag göra en god pasta gryta till
middag för Goe Gubben börjar sin semester
vid lunch tid i dag......semester fy sjutton vad
det ordet låter skönt i mina öron.............

Nej nu är det dags att greppa snabeldraken

Ha det bra därute.............
Kram Anita.......................

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt för er med semester....ja det ordet klingar gott i öronen.

Kramar i massor

Madde

2010-03-12 @ 08:41:38
URL: http://trolldom.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....ja du må tro att jag längtar....

Kram Kram.....

2010-03-12 @ 11:17:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0