KVÄLL

Jaha...då är det kväller igen, jag har
varit på nattmöte och jag tycker det
är lika trevligt när det blir lite att
diskutera mellan våra grupper, det är
ju på så vis vi får lite insyn på hur vi
tänker och hur vi jobbar.....och att tala
ut om problemen gör ju att vi får mer
förståelser för varandras jobb..........

Nu till värmen i det Sandströmska huset,
jag fick mycket riktigt ett telefonsamtal
från Goe där han talade om för mig, att
vår gamla panna, som är sedan huset
byggdes 1984, numera går endast på
maxfart, och sedan inte alls......och han
säger att han har talat om för mig, att när
jag känner för det, så är det bara att maxa
pannan så får jag värme (och han har säkert
sagt det till mej, men då har det nog varit ett
bra tv program och jag har svarat ja utan att
veta vad jag svarat på).........så nu maxar jag
pannan när jag fryser, och till försommaren ska
pannan bytas ut.........

Just nu har jag fått lite fotmassage för jag börjar
få dålig känsel i mina fötter......ett problem för oss
diabetiker men just nu är de varma och goa.....A......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0