LÖRDAG 5 /12



                                    Hej.......

          Just nu ska jag försöka att ta mig ut till köksbordet
          och äta lite frukost......Är fortfarande inte på topp
          utan tvärtom, men jag hoppas att det vänder uppåt
          snart..........Tänk vad man kan längta efter sin goa
          säng ibland, men när man måste tillbringa några
          sjukdagar där så är det inte så skönt, man får ju 
          mera ont i kroppen av att tillbringa så mycket tid
          där, nej nu längtar jag efter en lång stärkande
          promenad.....men det är sådant man får drömma 
          om några dagar till.....Nu ska jag gå och dricka en
          kopp med hett te, för min ömmande hals skull......

          Ha en bra Lördag alla som står på benen......
          Kram Anita....................................         

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att du mår bättre snart vännen.

Du får se det så här....Du gillar ju ändå inte regn och idag är det ju riktigt ruskväder ute.Då är det mysigt att gå inne och skrota i morgonrock.Jag menar....du missar ju inget.

Krya på dig och cyberkram=)

Madde

2009-12-05 @ 13:15:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det går nog över ska du se, och visst har du rätt

om vädret....det är lika bra att tillbringa tiden i sängen med persiennerna nere så man slipper se eländet........Kram Anita........





2009-12-05 @ 14:08:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0