Fredag....

 
 
 
                                   Hej Goa Vänner......
 
 
                    Det är Fredag och solen skiner....jag snörde
 
                    på mig dubbkängorna och tog en promenad
 
                    med Ludde....till Begavallen......
 
 
 
 
 
                           Det är tur att man har dubbar annars skulle
 
                           jag nog vara som Bambi på hal is.....
 
 
 
 
 
                              Fiskgryta på salladsbädd med räkor blev
 
                              det till middag.....
 
 
 
 
 
                              De ser inte så vackra ut ...men detta har
 
                              jag hittat på.....bönbröd som jag brukar
 
                              baka som en limpa...stekte jag nu i en
 
                              torr gjutjärnspanna på spisen....och det
 
                              blev helt ok.......nu kära vänner ska jag
 
                              titta på skidskytte.....
 
                              Ha en bra eftermiddag.......
 
 
 
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0