Tisdag.......

 
 
 
                                                     Hej Tisdag......
 
 
                                 Just nu sitter jag och löser korsord....det kan
 
                                 man unna sig när man är pensionär.........
 
 
 
 
 
                                Jag hade potatismos över så jag stekte
 
                                potatisbullar idag till frukost.........
 
 
 
 
 
 
                               Den här portionen klarar jag mig på tills
 
                               i eftermiddag.....I dag ska jag försöka
 
                               hålla mig från spisen......vi har Cili con carne
 
                               i frysen så det får bli dagens middag........
 
                               Nu tillbaka till korsordet innan det blir en
 
                               lång promenad med Ludde..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0