sovmorgon....

 
 
                                            I dag tog jag lite sovmorgon.....  
 
 
 
 
 
                                  Jag möttes av lite disk från igår.....
 
 
 
 
 
                                 Vi fikade med våfflor ....grädde och
 
                                  jordgubbar...............
 
 
 
 
 
                            Theo tyckte det var godast att doppa 
 
                             jordgubbarna i grädden.............men
 
                             jag skulle ta bort blomman på jordgubben
 
                             sa han.................
 
 
 
 
 
                             Ella var glad när hon bjöd oss på 
 
                             fest.......
 
 
 
 
 
                      Barnen åt plättar ....men jag stekte upp
 
                      lite kroppkakor med grädde och lingonsylt....
 
 
                      I eftermiddag blir det en sväng in till stan
 
                      Daniels katt ska ha en spruta och Ludde
 
                      ska få klorna klippta......sedan lite handling
 
                      också............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0