Torsdag.....

 
 
                Ja detta ordspråk stämmer
 
                verkligen...……
 
 
 
 
 
                             Jag sa till Goe igår kväll att i morgon ska
 
                             jag hålla mig från spisen hela dagen...…
 
                             och vad hände.....klockan sex började jag
 
                             koka lingonsylt.....
 
 
 
 
 
                          Efter lingonsylten började jag steka kött-
 
                          bullar och göra sås...…..
 
 
 
 
                  
                                Sedan blev det bönbröd bakning.....
 
 
 
 
 
                                Allt detta var jag klar med prick klockan nio....
 
                                inklusive frukost...…
 
 
 
 
                                               Även disken är avklarad....så skönt...
 
                                     Nu blir det lite vila innan Ludde promenaden.....
 
 
                                                       Ha en bra dag Alla
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0