Tisdag...

 
 
                                     God Morgon Goa Vänner...…
 
 
                           Tisdag är det i dag och ni som undrar vart
 
                           invägningen tog vägen i går kan jag upp-
 
                           lysa er om att jag tänker inte tjat om det
 
                           varje måndag utan nästa gång blir när jag
 
                           har klämt 10 kg...….
 
 
 
 
 
                            Jag köpte rödbetor för lite sedan ...de var färdig-
 
                            kokta men låg inte i någon söt lag.....och i dag
 
                            gjorde jag rödbetssallad efter Per Morbergs recept....
 
 
 
 
 
                                   Kaffe …..mitt bönbröd med leverpastej
 
                                   och rödbetssallad blev det till frukost....
 
 
                                    Virkningen har jag också på köksbordet
 
                                    så jag kan ta några varv när jag sätter mig...
 
                                    andra duken är på gång.....I dag tänker jag
 
                                    ta en Ludde promenad innan himmeln öppnar
 
                                    sig...…..igår blev vi genom blöta och Ludde
 
                                     luktade blöt hund hela dagen...…
 
 
                                   Har även talat i telefon med Fia och vi har
 
                                   pratat lite om vad vi ska ta med oss på fredag
 
                                   när vi drar en repa igen......cyklar är ett måste
 
                                   till helgen...….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0