Söndag......

 
 
                  Söndagskväll...och dagen har gått i ett...………….
 
 
 
 
                       I morse gjorde jag en äppelpaj….här är den
 
                       ogräddad....sedan hann jag inte få någon mera
 
                       bild......för sedan kom Fia...Lasse ...Filip ...Sandra
 
                       och barnen Alvin och Emil ….de gick förbi och
 
                       skulle rösta på Oxelgården....och stannade här
 
                       och fick lite fika.....äppelpaj med hemgjord vanilj-
 
                       sås...……..
 
 
 
 
 
                               Erik kom också hem och vi bjöd på helstekt
 
                               kyckling med gräddsås och potatis...….
 
 
                                Jag fick ett litet skott av ett citron träd av
 
                                 Erik....nu gäller et att hålla liv i det över
 
                                 vintern...……….
 
 
 
 
                                   Goe har gått och lagt sig ...men jag
 
                                    ska sitta uppe en stund till och följa
 
                                    valvakan...,.....spännande...…………
 
 
 
                                    Ha en bra kväll-Natt...…..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0