rygg ont.....

 
 
 
 
 
                           I helgen har jag namnsdag och jag
 
                           vet precis hur jag ska fira den...…
 
 
 
 
 
 
 
                                  Ryggont fick jag på Ludde promenaden….det
 
                                  strålade ner i vänster benet....och benet vek
 
                                  sig ett par gånger.....som tur var hade jag bara
 
                                  ca 500 meter tills jag var hemma....men så
 
                                  stod det folk utanför grannens och då skulle
 
                                  det kelas med Ludde förstås …..så det tog sin
 
                                  lilla tid innan vi kom in......men nu är klockan tre
 
                                  och jag tänker faktiskt gå och vila en stund...….
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0