Lördag

 
 
                                                                  Lördag...…..
 
        
                                Långfrukosten är av klarad.....i dag ska jag inte
 
                                göra många knop.....i dag tänker jag ta en vilo-
 
                                dag......jag har ont i kroppen och en förkylning
 
                                på gång känner jag.....blir att ligga i soffan i dag...
 
 
 
 
 
                             I torsdags gjorde jag en jättegod kyckling-
 
                             soppa med dragon och röd curry pasta....
 
 
 
 
 
                                                    Paj blev det igår...…
 
 
 
 
 
                                           Spenat paj blev det...….
 
 
 
 
 
                                     Cream fraiche ….ägg och räkor blev
 
                                     garneringen …...gott......det finns kvar
 
                                     till i dag också...…………
 
 
 
 
 
                                Stormen blev inte så farlig tyckte jag....Ludde
 
                                brukar vara rädd när det blåser och regnar men
 
                                han var lugn hela tiden...……….
 
 
 
 
 
                                            Här är Goe igång med musteriet.....det
 
                                            blev mycket jobb....för lite must kan man
 
                                            väl säga...….vi kunde konstatera att vår
 
                                            lilla apparat är bättre än denna som han
 
                                            fick låna av en arbetskamrat...…
 
 
                                           Ha en bra lördag.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                        
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0