Kväll.....

 
 
                 Vilket slut det blev på denna regniga
 
                 och gråa förmiddag...………
 
 
 
 
                                   Jag stod ute och planterade en massa
 
                                   blommor.....det var meningen att jag
 
                                  skulle putsa fönster...men det gick ju
 
                                  inte för det ösregnade....men jag tog
 
                                  fram symaskinen och lade upp mina
 
                                  gardiner och draperiet till stora rummet...
 
                                  i går kväll hängde jag upp nya köks-
 
                                  gardiner och i dag fick sig stora rummet
 
                                  nya …..och då såg jag att mina blommor
 
                                  inte hade någon jord kvar utan bara en
 
                                  massa rötter...…så därför blev det om-
 
                                  plantering...……….
 
 
 
 
 
                                 Jag hade en gammal orkide som inte blommade
 
                                så i våras knölade jag ner den i en glasvas med
 
                                vatten ………….
 
 
 
 
 
                               Den började blomma direkt och gör så ännu....
 
 
 
 
                      Herre min Je.....det blev en ohälsosam hamburgare
 
                      till lunch i dag...………..
 
 
 
 
                        Lite mellanmål......Linschips.....
 
 
 
 
                           Lite dryg litern med äpple juice gjorde Goe i kväll...…
 
 
 
 
 
                              I morgon kommer den "lille" hem för att rösta
 
                              och eftersom Jennifer är ute på båtresa med
 
                              tjej kompisar tänkte vi bjuda Erik på helstekt
 
                              kyckling med god sås...som vi vet att han tycker
 
                              är gott...och det var jättelänge sedan vi åt hel
 
                             kyckling så det ska bli gott...………..
 
 
 
 
 
                                      Sommar blommorna blommar fort-
 
                                      farande så fint......nu har Goe lagt
 
                                      sig i badet och jag ska upp och slänga
 
                                     mig i tv soffan......ha en bra Lördag...…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                             
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0