Kväll....

 
 
                  Snart blir det sängen …..
 
                  Jag har blivit väldigt kvälls-
 
                  trött....efter drygt 20 år som
 
                  natt jobbare tycker jag det är
 
                  skönt att gå upp tidigt på morgonen
 
                  och lägga mig i skaplig tid på kvällen...
 
 
 
 
 
                                  Det enda jag ville ha till kvällsmat var räkor
 
                                  och hemgjord aioli …..och det var gott...…..
 
 
 
                                   Lasse ringde så nu har han och Goe
 
                                   bestämt vart vi drar med husbilarna till
 
                                   helgen...….
 
                                   Hoppas att lilla Theo får sova i natt och
 
                                   inte har allt för ont...…
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0