Full rulle i köket......

 
 
 
                                 Hej Vänner.....var är det fina vädret...
 
                                här regnar det  till och från...………..
 
 
 
 
 
                                   I dag är ju en farmorsdag....spaghetti och
 
                                   köttfärssåsen är klara ......tekakorna är på "g".....
 
 
 
 
 
                                                   2 liter äpple must......
 
 
 
 
 
                                          Lite isterband och stuvade grönsaker.....som
 
                                          får bli min lunch.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                            Ett gäng tekakor som ska med in till barnbarnen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                   Jag hann även med att baka en citron
 
                                   sockerkaka......den är jag riktigt sugen
 
                                   på att smaka innan jag åker till stan.....
 
                                   eftersom den enorma disken är upp-
 
                                   diskad så hinner jag nog ta mig en
 
                                   kopp kaffe och en skiva socker-
 
                                  kaka.......sedan blir det dusch och
 
                                  en Ludde promenad...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0