Tisdag......

 
 
                                        God Morgon Tisdag.....
 
 
                           Full rulle redan klockan 05.30 i dag igen
 
                           jag hade tänkt ta sovmorgon i dag ...men
 
                           jag var så trött i går kväll så jag somnade
 
                           tidigt så jag var nog utsövd vid 05.30 i
 
                           morse...…..
 
 
 
 
 
                                    Jo det blev en stor kålpudding med sås
 
                                    gjord i går...….jag gjorde efter ett nytt
 
                                    recept.....och skitt vad god den blev...…
 
 
 
 
 
                        Johan Jureskogs kålpudding blev det...
 
                        innehållet var egentligen det gamla vanliga
 
                        det enda som jag inte har haft i min kålpudding
 
                        förut var ansjovis.....och måste säga att det
 
                       höjde smaken på ett gott sätt.....Goe som har
 
                       en rädsla för just ansjovis tyckte att det lyfte
 
                       kålpuddingen....så den fick med berömd godkänd....
 
 
                       Frukosten har jag fått i mig.....det blev en röra på
 
                       bönor.....yoghurt.....saltgurka och lite goa kryddor...
 
 
                       Det blir ingen Sannamarken för mig i dag.....jag
 
                       ska in till barnbarnen.....Ha en bra dag...…..
 
 
 
 
 
 
 
 
                       
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0