stekt vitlöksbröd ,,,mums....

 
 
                              Det tog sin lilla tid att få i ordning på allt
 
                              under diskbänken...och så fick han ta en
 
                              tur till svärmor där det var problem med
 
                              hennes tv.....och när han kom hem fick
 
                              han te och vitlöksbröd....och jag har så
 
                              jäklar ont i foten.....går jag mycket så får
 
                             jag ont och går jag inte alls så får jag ont
 
                             då med.....så nu vet jag inte vad jag ska
 
                             göra......får nog bli en tejpning i kväll....
 
 
 
 
                            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0