Oj vad mat det blev .....

 
 
                         Nu är det kväll ….och det är jag glad för....
 
 
                       I dag har jag inte gått många meter från spisen...
 
                       jo..när jag tog Ludde promenaden....men annars
 
                       har jag stått i köket sedan 05.30 i morse.....
 
 
 
 
 
                             Dagens middag blev kålpudding....Jureskogs…
 
                             den är så god....och jag gjorde en stor ……….
 
 
 
 
 
                          Räksmörgåsar på de nybakade tekakorna gjorde
 
                          jag i kväll.....de ska avnjutas i morgon kväll någon-
 
                          stans i Sverige...….
 
 
                          Ha en bra kväll...…..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0