Mat...........

 
 
                                    Ja då var det dags för lite matlagning igen.....
 
 
 
 
 
                                  Många kokböcker har jag så idag letade jag på
 
                                  denna...jag ville ha något värmande i rusket...
 
 
 
 
 
                                 Den är från 1980 och då hette jag Ericsson....
 
 
 
 
 
                            Eftersom Goe kokte bönor härom kvällen
 
                            så fanns det färdiga.....men jag skar ner
 
                            en chili frukt också för att få lite hetta...…
 
 
 
 
                                       En skiva stekt vitlöksbröd förhöjde
 
                                       smaken...…….
 
 
 
 
                                   Så värmande och gott...…
 
 
 
 
 
                                 Blir gott att ta en tallrik när jag varit
 
                                 ute på en kall och blöt promenad med
 
                                 Ludde lite senare...……….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0