Måndag.....

 
 
                                        God Morgon Goa Vänner …..jag försöker
 
                                         sparka igång kroppen med paprika soppa
 
                                         i Farmors muggen denna måndag...…..
 
 
 
 
 
                                           På dagens agenda står det att plocka
 
                                           ihop leksaker i lekrummet.....
 
 
 
 
 
                                          Det ska ju synas att man har haft
 
                                           barnbarnen på besök...…..
 
 
 
 
 
                                         Ludde är också lite trött i dag....
 
                                         så vi tänker ta det lugnt hela dagen
 
                                         (tror jag)…..men jag ska nu ta mig
 
                                          en god kopp kaffe....Ha en bra dag....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0